Co to jest SEO i dlaczego nie istnieje bez dobrego contentu
Czy wiesz, że wiarygodność Twojej strony jest jednym z najważniejszych czynników rankingowych? Google nie promuje bylejakości. Trzeba się solidnie napocić, żeby roboty indeksujące uznały, że
Kim jest copywriter? Czy to człowiek kopiuj-wklej?
Siedzisz wygodnie w fotelu i szukasz dobrego filmu na wieczór. Wypadałoby przeczytać jego opis, żeby zdecydować, czy jest wart marnowania prądu. Przechadzasz się ulicą, patrzysz,
Słownik Pojęć Copywritera – czym jest SEO, brief i wiele innych pojęć, które warto znać!
Bycie copywriterem zobowiązuje. Dobry copywriter wie, że nic nie wie – jego apetyt na wiedzę nigdy nie słabnie. Dlatego też mamy coś dla Ciebie –
Copywriting w digital marketingu-magnes na konwersję. Trochę o definicji i jeszcze więcej o praktyce
Profesjonalny copywriting w digital marketingu, to perswazyjny majstersztyk, który zaciekawi grupę docelową i zostanie pokochany przez algorytmy. Pisanie tekstów to sztuka, która poprawia widoczność stron
Prowadzenie bloga firmowego a support dla SEO
Blog firmowy stał się już niemalże standardem wśród liczących się graczy na rynku. Obok zalet marketingowych takich jak m.in. budowanie wizerunku eksperta i świadomości marki,
Dlaczego warto prowadzić blog firmowy? 5 marketingowych korzyści dla których warto go mieć
Czy warto prowadzić bloga firmowego – to pytanie pojawia się na naszej skrzynce niemalże codziennie. Odpowiedź brzmi: TAK. Po trzykroć tak. I nie patrz na
Dobra agencja copywriterska – top 5 cech
O ile Content is King, o tyle zaserwowany w niewłaściwy sposób może wyrządzić więcej szkody niż pożytku. To nieprawda, że każda treść przybliża nas do
Quality Content – chcesz wykorzystać jego potencjał? Posłuchaj siebie, Einsteina i Google
Quality Content – na pewno wiele już o nim słyszeliście, ale czy nadal nie pozostaje w obszarze teorii? Jeśli chcecie dowiedzieć się jak ją wprowadzić
Dobry Copywriter to pojęcie względne. Pielęgnujcie w sobie gen jakości
Każdy copywriter powinien pielęgnować w sobie gen jakości. Wynagrodzenie za stworzoną treść do czegoś zobowiązuje. Postrzeganie siebie w kategoriach ,,dobry” nie dla każdego oznacza to