SEO Copywriting w pigułce – zobacz, jak się zmienił na przestrzeni lat
Jeszcze do niedawna SEO Copywriting był stawiany w jednym rzędzie z niską jakością. Było to równoznaczne z brakiem wartości merytorycznej i próbą stworzenia z treści
12 najczęściej popełnianych błędów przez copywriterów
Mówią, że ten się nie myli, kto nic nie robi. Owszem, zgadzamy się z tym w 100 i 1 procentach. Jeśli jednak błędy stają się
5 porad dla początkującego Copywritera – czyli jak nie utonąć w morzu przeciętności
O zawodzie copywritera krążą już mity i legendy. Dla jednych to praca marzeń, dla drugich droga przez mękę, która miała być przecież usłana różami. Czy
Czy każdy może zostać Copywriterem? Oczekiwania vs. rzeczywistość
Jakby to zaśpiewał Pan Jerzy Stuhr: ,,pisać każdy może trochę lepiej lub trochę gorzej„. Dodanie do tego: ,,ale nie o to chodzi jak co komu
Czym są teksty SEO? Czy pomiędzy nimi, a niską jakością warto stawiać znak równości?
Teksty SEO przez wielu utożsamiane są z niską jakością, a to duży błąd. Stawianie znaku równości między nią, a treściami, które pojawią się na Waszej
5 powodów dla których warto inwestować w dobry content
Nie będziemy po raz setny wyjaśniać czym jest content. Skupmy się na jego jakości. Wychodzimy z założenia, że inwestycja w kiepską treść, to wyrzucanie pieniędzy