Przejdź do treści
Logo png bez tła
  • Poznaj nas
  • Oferta
  • Blog
  • Kontakt
Menu
  • Poznaj nas
  • Oferta
  • Blog
  • Kontakt
Facebook Linkedin Instagram
Indywidualna wycena
jak zostac copywriterem

Dobry Copywriter to pojęcie względne. Pielęgnujcie w sobie gen jakości

Każdy copywriter powinien pielęgnować w sobie gen jakości. Wynagrodzenie za stworzoną treść do czegoś zobowiązuje. Postrzeganie siebie w kategoriach ,,dobry” nie dla każdego oznacza to

co to jest seo copywriting

SEO Copywriting w pigułce – zobacz, jak się zmienił na przestrzeni lat

Jeszcze do niedawna SEO Copywriting był stawiany w jednym rzędzie z niską jakością. Było to równoznaczne z brakiem wartości merytorycznej i próbą stworzenia z treści

bledy copy

12 najczęściej popełnianych błędów przez copywriterów

Mówią, że ten się nie myli, kto nic nie robi. Owszem, zgadzamy się z tym w 100 i 1 procentach. Jeśli jednak błędy stają się

poczatkujacy copywriter

5 porad dla początkującego Copywritera – czyli jak nie utonąć w morzu przeciętności

O zawodzie copywritera krążą już mity i legendy. Dla jednych to praca marzeń, dla drugich droga przez mękę, która miała być przecież usłana różami. Czy

jak zostac copywriterem

Czy każdy może zostać Copywriterem? Oczekiwania vs. rzeczywistość

Jakby to zaśpiewał Pan Jerzy Stuhr: ,,pisać każdy może trochę lepiej lub trochę gorzej„. Dodanie do tego: ,,ale nie o to chodzi jak co komu

teksty seo

Czym są teksty SEO? Czy pomiędzy nimi, a niską jakością warto stawiać znak równości?

Teksty SEO przez wielu utożsamiane są z niską jakością, a to duży błąd. Stawianie znaku równości między nią, a treściami, które pojawią się na Waszej

dobry content

5 powodów dla których warto inwestować w dobry content

Nie będziemy po raz setny wyjaśniać czym jest content. Skupmy się na jego jakości. Wychodzimy z założenia, że inwestycja w kiepską treść, to wyrzucanie pieniędzy

Page1 Page2
  • Strona główna
  • Polityka prywatności
  • Regulamin
  • Blog
Menu
  • Strona główna
  • Polityka prywatności
  • Regulamin
  • Blog
Facebook Linkedin Instagram
Zarządzaj zgodą
Aby zapewnić jak najlepsze wrażenia, korzystamy z technologii, takich jak pliki cookie, do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Zgoda na te technologie pozwoli nam przetwarzać dane, takie jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalne identyfikatory na tej stronie. Brak wyrażenia zgody lub wycofanie zgody może niekorzystnie wpłynąć na niektóre cechy i funkcje.
Funkcjonalne Always active
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych. Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
Manage options Manage services Manage {vendor_count} vendors Read more about these purposes
Zobacz preferencje
{title} {title} {title}